۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

دومین امتیاز دهی دانش فنی در ارتقا اساتید

دومین پرونده امتیاز دهی دانش فنی مربوط به تقاضای یک نفر از اساتید دانشکده عمران و حمل نقل، جهت ارتقا به مرتبه علمی استادی، در کمیته مالکیت فکری و تجاری سازی، ذیل معاونت پژوهشی دانشگاه، بررسی و به نتیجه، به هیئت ممیزه دانشگاه منعکس گردید.

▫️  دومین پرونده امتیاز دهی دانش فنی مربوط به تقاضای یک نفر از اساتید دانشکده عمران و حمل نقل، جهت ارتقا به مرتبه علمی استادی، در کمیته مالکیت فکری و تجاری سازی، ذیل معاونت پژوهشی دانشگاه، بررسی  و  به نتیجه، به هیئت ممیزه دانشگاه منعکس گردید.
▫️این اقدام نشان دهنده اراده معاونت پژوهشی دانشگاه برای ترویج ایجاد و  ثبت دانش فنی به عنوان پیشنیازی برای تجاری‌سازی، ایجاد دارائیهای نامشهود و اخذ حق مالکانه‌ی دانشگاه از این دارائیهاست.
▫️ در حال حاضر، حداکثر 15 امتیاز به دانش فنی در دو قسمت کلی، ماهیت دانش فنی ایجاد شده و حق مالکانه پرداخت شده به دانشگاه از محل تجاری سازی دانش فنی است.
▫️ از همکاران محترم دعوت میشود تقاضاهای خود را جهت بررسی و کسب امتیاز دانش فنی به معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس مسئول مالکیت فکری (خانم رحیم سلمانی) با تلفن 4363 تماس بگیرند.


🗓  سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403
تاریخ:
1403/02/10
تعداد بازدید:
185
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان -بلواردانشگاه - دانشگاه اصفهان - روبروی مصلای دانشگاه - مرکز رشد و کارآفرینی (دانشکده قدیم علوم تربیتی و روانشناسی)- طبقه اول- اتاق 103
کدپستی: 73441-81746
E-mail:  IP@res.ui.ac.ir 
تلفن: 031-37934363 تلفکس: 37932924
Powered by DorsaPortal