۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

امتیاز دهی اولین دانش فنی در ارتقا اساتید

امروز نتیجه بررسی کمیته مالیکت فکری و تجاری سازی دانشگاه، ذیل معاونت پژوهشی دانشگاه، به تقاضای یک نفر از اساتید دانشکده فنی مهندسی، دانش فنی ایجاد شده را ارزیابی نموده و جهت ارتقا نامبرده به هیئت ممیزه منعکس نمود. این اقدام که اولین نمونه خود در طول عمر دانشگاه اصفهان است از پس یک کار جمعی چند ماهه به سرانجام رسید و حاکی از اراده و تصمیم معاونت پژوهشی دانشگاه برای ایجاد دارائیهای نامشهود و اخذ حق مالکانه دانشگاه از این دارائیهاست.

امروز نتیجه بررسی کمیته مالکیت فکری و تجاری سازی دانشگاه، ذیل معاونت پژوهشی دانشگاه، به تقاضای یک نفر از اساتید دانشکده فنی مهندسی، دانش فنی ایجاد شده را ارزیابی نموده و جهت ارتقا نامبرده به هیئت ممیزه منعکس نمود.
این اقدام که اولین نمونه خود در طول عمر دانشگاه اصفهان است از پس یک کار جمعی چند ماهه به سرانجام رسید و حاکی از اراده و تصمیم معاونت پژوهشی دانشگاه برای ایجاد دارائیهای نامشهود و اخذ حق مالکانه دانشگاه از این دارائیهاست.
همکاران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناس مسئول مالکیت فکری ( خانم رحیم سلمانی) با تلفن داخلی 4363 تماس بگیرند.
تاریخ:
1402/10/06
تعداد بازدید:
234
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان -بلواردانشگاه - دانشگاه اصفهان - روبروی مصلای دانشگاه - مرکز رشد و کارآفرینی (دانشکده قدیم علوم تربیتی و روانشناسی)- طبقه اول- اتاق 103
کدپستی: 73441-81746
E-mail:  IP@res.ui.ac.ir 
تلفن: 031-37934363 تلفکس: 37932924
Powered by DorsaPortal